Garantie si Retur

Conditii privind garantia produselor

 

 

Toate produsele cumparate de la Sc Distrizone Solution Srl beneficiaza de garantie, conform reglementarilor legale aflate in vigoare.

Produsele beneficiaza de o garantie de 3 luni, calculata din momentul achizitiei produsului.
Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuie sa fie testate/montate numai in service GSM care elibereaza o fisa/certificat constatator de service, care atesta operatiunea efectuata. In caz contrar, produsele isi pierd garantia, deoarece montarea acestora necesita cunostinte de service.

In cazul in care cumparatorul este service GSM, fisa/certificatul constatator nu este necesar/necesara.

Produsele beneficiaza de garantie, doar daca au sigiliile de garantie intregi, prin urmare, va rugam sa testati/probati produsele inainte de a inlatura sigiliile,foliile protectoare etc si inainte de a le monta.

Produsul va fi returnat in ambalajul original si cu toate accesoriile incluse (atunci cand este cazul) .

Produsele care beneficiaza de garantie vor fi inlocuite cu aceleasi produse. In cazul in care produsele nu se afla in stoc, clientul poate solicita rambursarea valorii produsului.

Procedura de returnare a produselor defecte care beneficiaza de garantie:
SC Distrizone Solution Srl va fi informat de catre client, in scris, la adresa de email: office@distrizone.ro cu privire la defectul produsului. De asemenea, clientul va pune in colet o Fisa/Bilet etc in care specifica, in mod clar, defectul produsului.

Dupa primirea confirmarii din partea SC Distrizone Solution Srl, clientul va expedia produsul, catre :
SC Distrizone Solution Srl
Str. Margeanului, nr. 12A
430014 Baia Mare

Clientul are obligatia de a ambala corespunzator produsul, astfel incat, acesta sa nu fie deteriorat in timpul transportului. In caz contrar, si daca, SC Distrizone Solution Srl, incheie cu agentul Fan Courier, Procesul Verbal constatator al deteriorarii, atunci clientul este raspunzator pentru deteriorare.


Pentru a beneficia de retur gratuit, in cadrul garantiei, clientul va expedia produsul, numai cu Fan Courier sau Cargus cu plata transportului la destinatarul SC Distrizone Solution Srl. Daca Clientul foloseste alt curier, atunci costul transportului va fi suportat de catre Client.

ATENTIE!


Montati produsul doar in service autorizat ! Produsul este o componenta, parte dintr-un ansamblu si necesita cunostinte specifice pentru montarea corecta acestuia !


Testati produsul inainte de montaj !


Nu folositi adezivi lichizi pentru montarea ecranelor! Folosirea acestor adezivi cauzeaza aparitia petelor pe ecran si produsul va fi scos din garantie!


Nu beneficiaza de garantie:
Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,

Produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.) setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Produsele care au fost defectate/distruse etc.,ca urmare a folosirii de catre dvs. in necunostinta de cauza, ori in conditiile montarii necorespunzatoare a produselor.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, produsul nu beneficiaza de garantie

Alte mentiuni:
In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte, returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, achitand ramburs suma de 40 Lei care reprezinta contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur).