Daca nu vi se incarca cosul, apasati simultan Ctrl+Shift+R!

Garantie si Retur

ATENTIE!

Montati produsul doar in service autorizat ! Produsul este o componenta, parte dintr-un ansamblu si necesita cunostinte specifice pentru montarea corecta acestuia !

Testati produsul inainte de montaj !

Nu folositi adezivi lichizi pentru montarea ecranelor! Folosirea acestor adezivi cauzeaza aparitia petelor pe ecran si produsul va fi scos din garantie! 

Conditii privind GARANTIA produselor:

Toate produsele cumparate de la Sc Distrizone Solution Srl beneficiaza de garantie, conform reglementarilor legale aflate in vigoare.

Produsele beneficiaza de o garantie de 3 luni, calculata din momentul achizitiei produsului.
Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuie sa fie testate/montate numai in service GSM care elibereaza o fisa/certificat constatator de service, care atesta operatiunea efectuata. In caz contrar, produsele isi pierd garantia, deoarece montarea acestora necesita cunostinte de service.

In cazul in care cumparatorul este service GSM, fisa/certificatul constatator nu este necesar/necesara.

Produsele beneficiaza de garantie, doar daca au sigiliile de garantie intregi, prin urmare, va rugam sa testati/probati produsele inainte de a inlatura sigiliile,foliile protectoare etc si inainte de a le monta.

Produsul va fi returnat in ambalajul original si cu toate accesoriile incluse (atunci cand este cazul) .

Produsele care beneficiaza de garantie vor fi inlocuite cu aceleasi produse. In cazul in care produsele nu se afla in stoc, clientul poate solicita rambursarea valorii produsului.

RETURUL produselor care beneficiaza de garantie:

Clientul are obligatia de a ambala corespunzator produsul, astfel incat, acesta sa nu fie deteriorat in timpul transportului. In caz contrar, si daca, SC Distrizone Solution Srl, incheie cu agentul Fan Courier, Procesul Verbal constatator al deteriorarii, atunci clientul este raspunzator pentru deteriorare.

Daca produsul este defect, returul este gratuit, costul transportului fiind suportat de noi.
Daca returnezi produse comandate gresit, costul transportului va fi suportat de catre tine si iti va fi refacturat, astfel incat, cand iti restituim banii, retinem costul transportului.

Modalitati de retur si restituire a banilor:


1. Pentru a face un retur, din Contul meu, selectezi Retururile mele - Creeaza cerere de retur unde completezi informatiile solicitate in formular,- Trimite cerere, dupa care vei fi directionat spre platforma FAN Courier unde trebuie sa completezi datele solicitate si sa finalizezi prin Salvare AWB.
Agentul Fan Courier se va deplasa la adresa indicata de tine si va ridica coletul care contine returul tau.Daca returnezi un produs defect, costul transportului este suportat de catre Distrizone Solution Srl.

2. Poti trimite produsul direct la adresa noastra, caz in care costul transportului este achitat de catre tine.
Distrizone Solution Srl
Str. Margeanului nr. 12A
430014 Baia Mare

Dupa primirea si verificarea produsului, vei fi instiintat cu privire la solutionarea cererii tale de retur.

Daca ai optat pentru restituirea contravalorii produsului/produselor, banii iti vor fi restituiti in contul indicat de tine, in maxim 5 zile de la solutionarea cererii.
Daca ai optat pentru compensare/credit magazin, valoarea returului iti va fi scazuta la prima comanda pe care o plasezi.


Nu beneficiaza de garantie:
Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,

Produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.) setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Produsele care au fost defectate/distruse etc.,ca urmare a folosirii de catre dvs. in necunostinta de cauza, ori in conditiile montarii necorespunzatoare a produselor.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, produsul nu beneficiaza de garantie

Alte mentiuni:
In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte, returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, achitand ramburs suma de 40 Lei care reprezinta contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur).